Студенты!
Читайте на нашем сайте источник новых знаний -
ДИССЕРТАЦИИ
***

На главную страницу сайта

Алфавитный каталог учебников и монографий

Тематические каталоги по видам документов: Учебники   Диссертации   Дипломы и ВКР

Внедрение решений на основе искусственного интеллекта в торговой компании для привлечения клиентов – покупателей фармацевтической продукции. 2023

Полный текст бесплатно

Оглавление магистерской диссертации

Table of Contents
1 Application of technologies based on artificial intelligence in trading activities.. 7
1.1 Background and context of the study.. 7
1.2 Problem statement and research questions . 11
1.3 Purpose and significance of the study... 11
1.4 Scope and limitations of the study 12
1.5 Overview of AI solutions and their applications in business . 14
1.6 Relevant literature on process architecture and customer acquisition in the 
pharmaceutical industry ... 15
1.7 Evaluation of current practices and challenges in the Latin American market
 16
2 METHODs of the data collecting and analysis for the implementation of AI 
solutions into the architecture of the trading company processes 19
2.1 Research design and approach .. 20
2.2 Data collection and analysis methods... 22
2.3 Sampling and participants. 23
3 Implementation plan for chosen AI solutions and its evaluation.. 26
3.1 Description of the import company's current process architecture and 
customer acquisition methods. 26
3.2 Identification of opportunities for implementing AI solutions.. 28
3.3 Analysis of potential benefits and challenges. 29
3.4 Implementation plan .. 31
3.4.1 Proposed AI solutions and their functionalities 31
3.4.2 Description of the new process... 33
3.4.3 Cost-benefit analysis and return on investment projection . 40
3.4.4 Timeline and resource allocation ... 48
3.5 Results and discussion ... 59
3.5.1 Evaluation of the implementation process... 59
3.5.2 Analysis of the impact on customer acquisition efficiency  67
3.5.3 Discussion of implications for future research and practice ... 74
3.6 Conclusion.. 76
3.6.1 Summary of the study's main findings and contributions 76
3.6.2 Implications for import companies of pharmaceutical products in the 
Latin American market . 77
3.6.3 Limitations and suggestions for future research .. 79
LIST OF REFERENCES  81

Полный текст магистерской диссертации


Вернуться в Каталог дипломов и магистерских диссертаций торговле и коммерции

КРОМЕ ТОГО, по коммерции и торговле на нашем сайте есть Учебники и монографии и Диссертации кандидатские и докторские

Полный каталог литературы по экономике и праву

Литература по смежным проблемам

На главную страницу сайта

Алфавитный каталог учебников и монографий

Тематические каталоги по видам документов: Учебники   Диссертации   Дипломы и ВКР


Для кафедр и отделов вузов,
для предприятий и органов управления

Создаем электронные библиотеки диссертаций